naturfagsenteret.no blir utvikla av Nasjonalt senter for naturfag i opplæringa
Kontakt oss:
Naturfag 2/15:
Lys
Hovudtema: Lys
Innhald:
- Portrettet: Merethe Frøyland
- ... og det vart lys!
- Heia regnbuen! og Ildfluene
- Kva er lys, eigentleg? Kva seier naturvitskapen, og kva tenkjer elevane?
- Den problematiske bølge-partikkel-dualismen for lys
- Kva kan lys gjere for oss
- Lek med lys
- Lys i teknologi og design
- Utforsking av lys
- Lampe, del 1 – lampe som system
- Lampe, del 2 – design din egen lampeskjerm
- Tegne med lys
- Hvordan lede lys? Fiberoptikk
- Farger i sving
- Hvordan lage verdens beste solcelle?
- Solceller – der sola er!
- Lyspærer
- Nytt lys for verda
- Solnedgangsfarger
- Ring rundt måne og sol
- Solformørkelser – unike anledninger til å forstå naturen
- Å se stjernehimmelen over oss
- Auge som ser
- Kast eit blikk på synet
- Lysande skapningar
- En lommelykt i havet
- Derfor har vi forskjellig hudfarge!
- Mye godt helsenytt om sola
- Hva vet du om vår viktigste lyskilde?
- Høstens farger er grønt, gult og rødt
- Fra foton til karbon
- Fotosynteseforsøk: Hva fungerer?
- Viten-programmet Fotosyntese
- Nordlysvarsling i klasserommet
- Viten-programmet Nordlys
- Fargede skygger og blanding av farget lys
- Goethes «fysiologiske farger» – induserte farger
- Skyggeteater i 3D
- Kolorimeter av LEGO med LED som lyskilde og detektor
- Programmer eit trafikklys med Arduino
- Grubleteikningar og grubleoppgåver
- Appar og personvern
- Bruk av smarttelefon og nettbrett i naturfagundervisningen
- Datalogging BYOD
- Videreutdanningskurs for nordiske lærere i 2016
- Rom for læring – undervisningsopplegg om verdensrommet
- Omtaler av bøker og tidsskrift
Du finner alle artiklene i pdf-versjonen.
Naturfag 2/15:
Lys
Utgiver: Naturfagsenteret
Språk: Bokmål/nynorsk
Utgivelsesår: 2015
Omfang: 130