naturfagsenteret.no blir utvikla av Nasjonalt senter for naturfag i opplæringa
Kontakt oss:
NorDiNa 1/09, april 2009
Från redaktörerna 1/09
Anita Wallin, Berit Bungum, Björn Andersson :
Från redaktörerna: Nordina 1/09 pdf
Students ideas regarding science and pseudo-science in relation to the human body and health
Anders Jakobsson, Mats Lundström :
Students ideas regarding science and pseudo-science in relation to the human body and health pdf
Science in society or science in school: Swedish secondary school science teachers beliefs about science and science lessons in comparison with what their students want to learn
Science for life a conceptual framework for construction and analysis of socio-scientific cases
Margareta Ekborg, Malin Ideland, Claes Malmberg :
Science for life a conceptual framework for construction and analysis of socio-scientific cases pdf
Ämnesintegrerad undervisning i naturvetenskap Vad är det?
Helena Persson, Margareta Ekborg, Anders Garpelin :
Ämnesintegrerad undervisning i naturvetenskap Vad är det? pdf
Vektlegging av lesing i naturfaget. Del 1: Vil den nye Del 2 (s.75): Hvordan fremme elevens kompetanse i å lese naturfaglige tekster?
Stein Dankert Kolstø :
Vektlegging av lesing i naturfaget pdf
Villkor för implementering av Naturvetenskap och Teknik för Alla, NTA
Fredrik Alm, Joakim Samuelsson :
Villkor för implementering av Naturvetenskap och Teknik för Alla, NTA pdf
Recent dissertations 1/09
NorDiNa 1/09, april 2009
Utgiver: Naturfagsenteret
Språk: Engelsk, svensk og norsk
Utgivelsesår: 2009
Volum: 5
Omfang: 112